18/5/08

Per on començar...

Trobar parella no és feina fàcil. I trobar-ne una que encaixi i que duri una mica, encara menys. Potser perquè molta gent es llança a la recerca sense un "full de ruta". Sí, sí, sona poc romàntic, però... a què quan un busca pis ha de decidir si vol comprar o llogar, quantes habitacions necessita i si vol que estigui a un barri o un altre? Doncs no estaria tan malament començar fent un llistat del que voldríem de la nostra parella. Un "Perfil de la persona idònia". Segons la doctora Sarah Lovely, aquest "perfil" s'estructura en tres parts: 
- característiques no negociables
- característiques desitjables
- característiques ideals

Aquest exercici ajuda a establir prioritats, a tenir una visió més realista de la parella que un busca i a fugir de perfils incompatibles (que només em causaran frustració i excés d'alcohol i/o xocolata). 

Per mi no és negociable que estigui casat (uf!), seria desitjable que tingués entre trenta i quaranta anys i no fumador i seria ideal (però moooolt ideal!) que li agradi cuinar i que hagi superat l'etapa dels videojocs. 

Quins serien els tres tipus de característiques de la vostra parella ideal???

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Per mi:

1) Que em faci riure.
2) Que sigui bona persona.
3) Que sigui optimista i dinàmic.

Si a més a més cuina, fa massatges, folla com un Déu i s'assembla al Vigo Mortensen, doncs ja ho té tot :) Núria

Anònim ha dit...

El que és bàsic per a mi:

- Què sigui net
- Que em faci riure
- Que m'aguanti el mal humor

També podria afegir que s'assemblés (o millor encara que fos) George Clooney, però, como diu un amic meu, vigila amb el que demanes, no fos cas que es fes realitat.
La vie en rose

Anònim ha dit...

Idò jo som més aviat poc exigent amb les parelles que em puguin sortir. Mentre entrin dins uns mínims de bellesa/simpatia/alegria, ja em va bé.

I una mica esbojarrada, que també és bo!

Anònim ha dit...

Ostres, un full de ruta per triar la parella ideal... m'encanta!!!

No sé si només amb tres característiques en tindré prou.

1. Que em faci feliÇ. sigui com sigui però que em faci feliç.

2. Que sigui honest. Ja sé que a vegades això fa mal però crec que és bàsic.

3. Que sàpiga valorar tot el que té.

Si a més té les qualitats que ens ha posat la Núria, i és netet, sigui llest, simpàtic...a i que hagi superat la fase videojocs també és important....

Ufff

Anònim ha dit...

Això de posar condicions no ho he provat mai, segur que per això no he trobat encara l'home de la meva vida....Sushi

Anònim ha dit...

1) que sigui carinyós
2) que sàpiga cuinar
3) que vulgui viatjar molt

i amb la por de no desitjar massa... que sigui treballador (però tingui temps per mi) i que adori els gats (pero no cal portar-los de restaurant

Quel ha dit...

Sí busques no trobaràs, fes que els altres et trobin a tu. Com? fent

Quel ha dit...

Sí busques no trobaràs, fes que els altres et trobin a tu. Com? Anant per la vida com si fossis feliç, encara que no ho siguis

Quel ha dit...

Sí busques segur que no trobes, deixa que et trobin els altres a tu. Com? Anant per la vida com si fossis feliç, encara que no ho siguis

Miquel

Anònim ha dit...

No crec que estigui d'acord amb el comentari d'el Miquel. S'ha de ser pro actiu en aquesta vida, tot passa tan ràpid que si et descuides ja s'ha passat....
Marta